.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 بخشدار در مازندران معارفه شدند

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و هزارجریب نکا با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امام جمعه نکا ظهر امروز در مراسم معرفی دو بخشدار جدید در شرق مازندران در نیروگاه شهید سلیمی نکا با تأکید بر مردمداری و افزایش کارآمدی نظام اظهار داشت: دشمن با تمام توان در پی ایجاد ضربه است.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: مسئولان باید با ترس از خدا و خدمت‌رسانی به مردم، آبروی نظام را حفظ کنند و برای رضایت همه‌جانبه مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: دشمن در این انتخابات به فکر ایجاد آشوب‌های داخلی و فتنه‌انگیزی است که باید مراقب باشیم.

فرماندار نکا در این مراسم در سخنانی گفت: مردمد‌اری، صداقت، ساده‌زیستی، رعایت عدالت و ... از جمله خصوصیات مدیر از نظر امام علی (ع) است که باید رعایت شود.

علی رجبی یادآور شد: مسولان باید برای جلب رضایت مردم و با در نظر گرفتن خداوند در تمام اعمال خود در راستای رضای خدا گام بردارند.

وی ادامه داد: کار و تدبیر باید در رأس برنامه‌های مسئولان باشد و در این رابطه با برنامه‌ریزی مناسب وارد شوند و با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات گام بردارند.

فرماندار نکا با تأکید بر همکاری همه‌جانبه مسئولان با خبرنگاران حوزه شهرستان گفت: اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌ها مهم‌ترین وظایفی است که مردم باید در این راستا مطلع باشند و مدیران با اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع به رسانه‌ها، عملکرد خود را ارائه کنند.

رجبی با اشاره به انتخابات آینده خاطرنشان کرد: در انتخابات نیز تابع ولایت هستیم و بی‌طرفانه و با عدالت در این رابطه وارد می‌شویم.

وی با تقدیر از زحمات بخشداران سابق عنوان کرد: امید است با اتکا به خداوند متعال و تلاش در چارچوب قوانین، این مسئولیت مهم فرصتی برای خدمتگزاری به نظام و مردم ایران باشد.

گفتنی است، طی حکمی از سوی علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، رضا جلالیان به عنوان بخشدار مرکزی نکا و ابوالقاسم مبینی به‌عنوان بخشدار هزارجریب منصوب شدند و از تلاش‌های غلام آرست بخشدار سابق مرکزی نکا و سید مهدی میری بخشدار سابق هزارجریب نکا تجلیل شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1391
آقای رجبی شما که از عدالت صحبت میکنید کجا عدالت رارعایت کردید؟؟؟؟؟؟
اصغر 28 اسفند 1391
همه از اعضاء ستاد انتخاباتي نماينده هستند ، استانداري هم كه در حد تيم ملي توافق داره با آقايان. چند تا حكم سفيد بدن دست نماينده ها كه انتصابات را انجام بدن ، هم اونا اذيت نميشن كه براي بركناري فرمانداران و بخشداران غير همسو به زحمت بيفتند و هم مشغله دولت كمتر ميشه ، ماشاء ا... به اين همه قانونمداري
الالالاللبالالا 28 اسفند 1391
شاهنامه آخرش خوشه
نا شناس 28 اسفند 1391
انتخاب بسیار شایسته ای بود و هردو عزیز دارای سوابق اجرایی مثبت در شهرستان نکا می باشند و با آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی خدمت گذاران صدیق نظام.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.